Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

SMO 360° - Ristiriitaisista odotuksista tulokselliseen palvelujohtamiseen

Webinaari 6.5.2025 klo 10:30-11:30

Onko Service Management Office (SMO) vain operatiivinen tukitoiminto vai strategisen palvelujohtamisen moottori? Tässä webinarissa pureudutaan SMO:n rooliin ja suunnitteluun eri tasoilla – operatiivisen, taktisen sekä strategisen johtamisen näkökulmasta.

Käymme läpi, millaisia odotuksia SMO:lle asetetaan, ja miten niiden ristiriitaisuudet voivat muodostaa sudenkuoppia organisaatiolle. Saat myös konkreettisia vinkkejä yleisimpien virheiden välttämiseksi ja SMO:n toteuttamisesta niin, että ne tukevat organisaation tavoitteita parhaalla mahdollisella tavalla. Webinaaria varten toteutettiin tammikuussa 2025 kysely, jonka tulokset käydään läpi esityksen lomassa.

Tämä webinaari on suunnattu kaikille, jotka

  • Pohtii, onko SMO ratkaisu oman organisaation palvelujohtamisen haasteisiin.

  • Pohtii, miten SMO voi toimia linkkinä operatiivisten ja strategisten tavoitteiden välillä.
  • Etsii tapoja osoittaa SMO:n arvo organisaation johdolle ja muille sidosryhmille.
  • Hakee käytännön vinkkejä SMO:n jalkauttamiseen ja sitouttamisen lisäämiseen organisaatiossa.
  • Haluaa kuulla muiden organisaatioiden kokemuksia ja oppeja parhaista käytännöistä.
  • Tavoittelee tehokkaampaa resurssien hallintaa ja prosessien yhtenäistämistä.

Puhujat:

Katriina Kovalainen 

Katriinalla on yli 25 vuoden monipuolinen kokemus IT-palveluista kattaen useita eri rooleja sekä palveluntarjoajien että yritysten tietotekniikkaorganisaatioissa. Katriinan asiantuntemuksen ytimessä ovat palvelunhallinta, palvelun suunnittelu ja näiden strategioiden menestyksekäs toteuttaminen erilaisiin ITSM-työkaluihin.

Jani Palmu

Jani on toiminut erilaisissa palvelujohtamisen tehtävissä 2000-luvun alusta lähtien. Janilla on laaja kokemus eri teknologiaratkaisuista, prosessi- ja johtamismalleista. Päivätyökseen Jani vastaa Justinin toimitusjohtajan pestin lisäksi kaupallisista operaatioista.