Reborn – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2022
Tule mukaan palvelujohtamisen ajankohtaistapahtumaan! ItSMF Finland on itsenäinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita, jakaa tietoa ja tehdä tutkimustyötä palvelujohtamisen alueella. Vuosikonferenssi on avoin kaikille palvelujohtamisesta kiinnostuneille.
Aika ajatella uudella tavalla
Maailma muuttuu ja organisaatioiden pitää muuttua sen mukana! ItSMF Finlandin 18. vuosikonferenssissa keskitytään aiheeseen teemalla Reborn, jossa opitaan uusia ja poisopitaan vanhoja ajatuksia, malleja ja lähestymistapoja palvelujohtamiseen.
Digitaalisen transformaation ja sen automaation aikana on tärkeää oppia ajattelemaan maailmaa, sen tarpeita ja ihmisiä uusista nykyajan ja tulevaisuuden näkökulmista. Ihmiset, prosessit, työkalut ja ennen kaikkea luotu arvo ihmisille ja organisaatioille pitää ymmärtää oikein ja ajankohtaisella tavalla. Siksi on tärkeää oppia ja poisoppia uudistuakseen vastaamaan maailman muuttuneita tarpeita ja toimintaympäristöä. Organisaatioiden ja niiden ihmisten tulee uudistua, luoda nahkansa ja astua rohkeasti esiin ymmärtäen, mikä on muuttunut, ja toisaalta, mikä ei.
Tapahtuman esitysten teemoina ovat Value, People, Experience & Automation. Esitykset auttavat osallistujia vastaamaan seuraaviin kysymyksiin:
● Miten sopeutua jatkuvasti muuttuvaan ympäristöön ja kehittää arvoa tuottavia palveluita?
● Miten huomioit organisaation kulttuurin kehittymisen ja sen työntekijät palveluiden ja niiden arvon tuottamisessa?
● Mitkä ovat tulevaisuuden arvon näkökulmat kaikkien osapuolten, asiakkaiden, käyttäjien, palveluntuottajien, toimittajien, koko ympäröivän yhteiskunnan, ympäristön ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden näkökulmasta?
● Miten varmistat, että kehität palveluita niin, että et jumiudu vanhoihin, sisäisesti fokusoituneisiin menestysresepteihin, joista aika on ajanut ohi jo kauan sitten?
● Miten varmistat, että olet jatkossa myös tuottamassa ja käyttämässä näitä palveluita?
Vuosikonferenssi järjestetään torstaina, 3.11.2022, Helsingin Epicenterissä (Mikonkatu 9). Ohjelmaa ja puhujia julkaistaan viikottain, pysy siis kuulolla. Tervetuloa mukaan yksin tai yhdessä kollegoiden kera!
Konferenssissa julkistetaan myös vuoden 2022 palvelujohtamisen teko ja palvelujohtamisen tekijä -kilpailuiden voittajat!
Tapahtumapäivän virallisen osuuden päätyttyä Epicenterin Loungessa siirrytään kevyempään tunnelmaan musiikin ja ravintola Xavier:in herkkujen saattelemana. Iltaohjelma, ruokailu ja ruokajuomat sisältyvät konferenssilipun hintaan.
Huomioithan, että lippupaketin voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.
CALL FOR PAPERS on julkaistu ja voit ladata sen tästä
Join us at our annual conference filled with the very latest developments and key topics influencing the service management future! ItSMF Finland is an independent and non-profit foundation with the aim to bring together people and organisations to share knowledge, experiences and research in the area of service management.
It’s time to think in a new way
The world is changing. People and organisations must change with it! ItSMF Finland’s 18th annual conference focuses on service management with the theme ‘Reborn’. We will learn new thoughts, models and approaches to the future of service management.
In the time of digital transformation and automation it is important we learn to think the world, it’s needs and people from a new, current and future set of perspectives. People, processes, tools and especially created value for people and organisations must be understood and utilized correctly in an up-to-date way. Therefore it is important to learn, respond and adapt to the changing needs and environment. Organisations and their people must renew, reborn and boldly step up by understanding what has changed and what has not.
The presentation themes are Value, People, Experience & Automation. Conference presentations will help delegates answer the following questions:
● How to adapt in a constantly changing environment and develop value-creating services?
● How to recognize and respond to changes in organisational culture and employees by continuing to provide services and creating value?
● What are the future perspectives for value from all stakeholders including customers, users, service providers, suppliers, surrounding society, environment and social justice?
● How to ensure that you develop and provide services without getting stuck in old, internally focused recipes for success which have become obsolete?
● How to ensure that you use and provide the services of the future?
The annual conference is taking place on Thursday 3.11.2022 in Epicenter (Mikonkatu 9, Helsinki). Program and speakers are announced on a weekly basis so stay tuned! Welcome aboard by yourself or together with colleagues!
The conference will also announce the winners of the 2022 Service management organisation and author competitions!
After the official conference agenda we shall move into a more casual feeling and activities in the Epicenter Lounge. We shall enjoy the delights of Restaurant Xavier and network together. The evening program, food and beverages are included in the conference ticket.
EARLY BIRD sale is now open!
Please note that you can also buy ticket packages earlier and enrol actual participants later.
CALL FOR PAPERS has been published and can be downloaded here