Tule mukaan palvelujohtamisen ajankohtaistapahtumaan 26.–27.11.2024 Hotelli Hilton Kalastajatorpalle Helsingissä! ItSMF Finland on itsenäinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita, jakaa tietoa ja tehdä tutkimustyötä palvelujohtamisen alueella. Vuosikonferenssi on avoin kaikille palvelujohtamisesta kiinnostuneille. Konferenssi sopii myös englanninkielisille osallistujille. Ohjelmaan tulee molempien päivien ajalle englanninkielisiä puheenvuoroja.
A Kind of Magic – Tervetuloa itSMF Finland ry:n 20-vuotisjuhlakonferenssiin, missä palvelujohtamisen maailma on täynnä taikaa. Aloitimme 20 vuotta sitten matkamme tavoitteena palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen ja niiden kokemuksien jakaminen suomalaisen yhteiskunnan eduksi ja tähänastinen hieno matka huipentuu yhdistyksen näköiseen taianomaiseen vuosikonferenssiin.
Asiantuntijoiden puheenvuorot kuljettavat meidät palvelujohtamisen ja palvelunhallinnan uusimpien edistysaskelten äärelle. Keynote-puheenvuoroissa avataan ovia tulevaisuuden mahdollisuuksiin ja pureudutaan siihen, miten asiansa tekevät, saatavilla olevan luotettavat palvelut yhdessä asiakaskokemuksen kanssa ovat kuin taikaa kaikenlaisten organisaatioiden ja heidän henkilöidensä näkökulmasta.
Tässä juhlakonferenssissa yhdistyvät menneiden vuosien viisauden ja tulevaisuuden lupaukset. Keynote-puhujiemme johdolla astumme kohti uusia ulottuvuuksia palveluiden maailmassa, löytäen ne ainutlaatuiset taikakeinot, jotka tekevät palveluista muutakin kuin pelkkiä ratkaisuja - ne tekevät niistä taikaa.
Tämän vuonna meillä on mukana mm.
-
Tekoäly ja automaatio eri muodoissaan - vuodessa teknologia on mennyt hurjasti eteenpäin ja ennen kaikkea kerrottavana uusi joukko kokemuksia teknologian soveltamisesta asiakasorganisatioissa
-
Arvon todentaminen - Olemme vuosien varrella halailleet ja ihastelleet teknologiaa ja huumaantuneet ja innostuneet ismeistä mutta mitä niillä on saavutettu asiakkaiden ja käyttäjien näkökulmasta on todellista arvoa ja tulosta.
-
Palvelujohtamisen edistyneet kyvykkyydet - Sekä työkaluissa että palvelukonsepteissa on hurja joukko uusia ideoita ja toiminnallisuuksia, joita organisaatiot voivat hyödyntää aikaisempaa merkittävästi tehokkaammin palveluiden johtamisessa ja tuottamisessa
-
Digitaalisten arvovirtojen suunnittelu ja toteuttaminen sekä niiden mukanaan tuoma organisaatioiden digitaalinen transformaatio - Automaattinen tietojenkäsittely on ollut trendi tietokoneen keksimisestä lähtien. Puhujamme kertovat esimerkkejä miten käyttäjärajapinnan digitalisoituminen muuttaa koko organisaation lähestymistapaa organisoitumiseen
-
Ihmiset tekevät kaiken työn, myös tekoälyn hyödyntämisen määrittämisen ja konfiguroinnin - Puheenvuoroissa tutkimme miten muuttunut ympäristö kyvykkyyksineen vaikuttaa ihmisiin, kulttuuriin ja vaadittaviin kompetensseihin sekä työntekijäkokemukseen (EX) että hyvinvointiin
-
Tietoturva - Ei kuukautta ilman kyberhyökkäystä tunnetun yrityksen verkkoon tietoja kryptaten ja lunnaita vaatien. Mitä NIS2, ISO 27001 ja muut tietoturvaan liittyvä t vaatimukset tarkoittavat palveluiden tuottamisen näkökulmasta.
Odotamme innolla yhteistä matkaamme taianomaisessa juhlakonferenssissamme. Ilmoittautuminen osoitteessa www.itsmfvuosikonferenssi.fi. Pysy kuulolla!