-
Tervetuloa
/etusivu/
-
Webinar 7.12.2020 How the customer experience redefines everything in the digital era, Charles Araujo
/tapahtumat/webinaari-7.12.2020-customer-experience/
-
How to bring customer experience to a support organisation, Olivier Pierrot/F-Secure
/tapahtumat/how-to-bring-customer-experience-to-support-organisation/
-
Webinaari 4.2.2021 Voittava asiakaskokemus BtoB liiketoiminnassa, Tatu Könönen/Bonsky Digital
/tapahtumat/webinaari-4.2.2021-voittava-asiakaskokemus-btob-liiketoiminnassa/
-
HUMAN to HUMAN – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2021
/tapahtumat/h2h/
-
Webinaari 8.4.2021 Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025? Suvi Lindfors/Lumoa
/tapahtumat/miten-asiakaskokemusta-johdetaan-vuonna-2025/
-
Kuinka leivotaan paras palveluhallinnan asiakaskokemuskakku? Milla Kuosmanen/Efecte Finland Oy
/tapahtumat/webinaari-28.4.2021/
-
REBORN - itSMF Finland vuosikonferenssi 2022
/tapahtumat/reborn-itsmf-finland-vuosikonferenssi-2022/