Welcome to itSMF Finland’s annual conference!

Focus2016-FacebookCoverENG

itSMF Finland’s 13th annual conference will focus on the essential.

Suomeksi »

Are you interested in being a speaker at our conference? Fill out the Call for Papers »

We are looking for interesting stories from everyday life about what are the most relevant topics in IT service management for organizations. We would like to hear more about the different ways of focusing on the really essential, and how to choose the right emphasis between quality, money, service level, and business benefits. We are interested in how to target resources correctly in challenging operation environments. We are also keen to hear what opportunities digitalization brings for focusing in a new way.

We are also refocusing the annual conference to offer visitors a new kind of event experience. The conference is organized in cooperation with ISACA Finland, which will bring new aspects from e.g. linking business and IT management, and cybersecurity.

The one-day conference offers a hefty package of the most important ITSM topics of today and tomorrow – not forgetting the evening program!

Suggest your own story to be included in the conference program. Share your experiences or the best practices and successes of your organization with itSMF colleagues. Enrich the conference with new viewpoints or warn about pitfalls.

Call for Papers (PDF) »

Sponsor packages

Are you interested in being a partner at the event? Contact us: conference@itsmf.fi

Tickets

Conference tickets will be available starting in May. Stay tuned for more information on tickets and hotel packages!

Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×