At Your Service – From IT Service Management With Love

Konferenssikuva640

Syksyn Konferenssi lähestyy täyttä höyryä. Kalastajatorppa täyttyy jälleen IT-palvelunhallinnan asiantuntijoista. Olethan jo merkinnyt päivämäärät kalenteriisi?

At Your Service -konferenssi on loistava tilaisuus avartaa näköaloja IT-palvelujohtamisen muuttuvassa maailmassa. Opi muiden kokemuksista, verkostoidu, tapaa asiakkaita. Konferenssi on pieni investointi suhteessa kilpailuetuun, jonka organisaatiosi säästää vähentämällä turhaa työtä. Katso lisää perusteluja, miksi esimiehesi kannattaa vakuuttaa konferenssin hyödyllisyydestä!

Edulliset Early Bird-liput myynnissä!

Early Bird-hinnat ovat voimassa vain 15.7.2013 asti! Jäsenemme saavat konferenssin luonnollisesti reilusti edulliseen jäsenhintaan. Jos tunnet halukkaita osallistumaan, jotka eivät ole vielä jäseniä, jäseneksi kannattaa liittyä saadakseen tuon edulliseman osallistumisen. Ja Ilmoittautua kannattaa siis heti!

Ohjelmassa suomalaisia ja ulkomaalaisia huippuja, paikalla mukana Axelos, itSMF international sekä seuraavia puhujia esim. muutamia mainitakseni:
• Paul Wilkinson, Gaming Works, Creating a measurable return on value of an ITSM training investment
• Henkka Hyppönen
• Juha Kujala, Wärtsilä Designing a Self-Service Portal for Love and Money
• Erik Bartholdy, Human beings and ITIL
• Panu Kause, Necorpoint, Muutosjohtaminen
• Tapio Järvenpää, Motley Agency, Tomorrow never dies
• Andrea Kis, Tata Consulting, You only lie twice – the rescuing of business perception of IT Services with BRM
• Ja paljon lisää

Mitä tämän vuoden teema ’At Your Service’ tuo mieleen

Lehden toimitus kysyi asiakkaalta ja ITSM-aktiivilta Pirkko Lankiselta, Head of Service Design, TeliaSonera, mitä tämän vuoden teema ’At your service’ tuo mieleen, mitkä ovat kolme tärkeintä syytä osallistua, ja aikooko hän itse osallistua tänä vuonna.

Tässä Pirkon vastaukset: ’At your service’ tuo mieleen ’How can I help you?’ IT-palvelutuottajan roolissa olemme asiakkaita varten, heidän palveluksessaan. itSMF:n konferenssi on vuoden kohokohta, erittäin hyvä tilaisuus verkostoitua, ja siellä saa kattavan yleiskäsityksen alasta ja kehityksestä sekä toimittajien että asiakkaiden näkökulmasta. Aion ehdottomasti osallistua.”

Tule sinäkin mukaan tapaamaan Pirkkoa ja yli 300 muuta alan vaikuttajaa.

Virittäydy konferenssin tunnelmaan, katso konferenssin video!

Yhteistyökumpaniksi

Konferenssin pääyhteistyökumppani tämän vuoden konferenssissa on Efecte . Joitakin yhteistyökumppanipaketteja on vielä jäljellä. IT-palvelujohtamisen vuoden päätapahtuma kerää yhteen tekijät, kehittäjät ja päättäjät. Konferenssissa saat erityistä näkyvyyttä. Hyödynnä tilaisuus olla näkyvällä paikalla ja ilmoittaudu yhteistyökumppaniksi! Lue lisää yhteistyökumppanuudesta »

At Your Service -tapahtuman esittelyyn »

Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×