itSMF Finlandin työryhmät

Sanastotyöryhmä

itSMF:n sanastotyöryhmä on kääntänyt laajan itSMF:n suositteleman yli 500 termin sanaston suomeksi. Sanasto on jäsenistömme käytössä ja löytyy extranetistä. Toinen laajamittainen projekti oli ITIL v3 -taskukirjan käännös, joka tuli myyntiin syksyn 2009 itSMF-konferenssissa. Sanastotyöryhmä päivitti suomennoksen ja ITIL Foundation kokeen vuonna 2011, kun ITIL 2011 Edition päivitys julkaistiin.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan sanastotyöryhmän työskentelyyn, ota ystävällisesti yhteys ryhmän puheenjohtajaan Liisa Torkkeliin, info(at)itsmf.fi

Tapahtumatyöryhmä

Työryhmä suunnittelee ja toteuttaa aamiaistilaisuuksia, yritysvierailuja sekä erilaisia seminaareja.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan tapahtumatyöryhmän työskentelyyn, ota ystävällisesti yhteys ryhmästä vastaavaan hallituksen jäseneen Paula Määttäseen, info(at)itsmf.fi

Konferenssityöryhmä

Työryhmä suunnittelee ja toteuttaa vuosittaisen päätapahtumamme – vuosikonferenssin.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan konferenssiryhmän työskentelyyn, ota ystävällisesti yhteys ryhmän puheenjohtajaan Elina Pirjantiin, info(at)itsmf.fi

Tutkimus ja koulutus

itSMF Finland koordinoi ja osallistuu kansainvälisiin ITSM-tutkimuksiin. Lisäksi edistetään alan koulutusta Suomessa julkishallinnon eri tahojen kautta. Esimerkkinä ovat Metropolia AMK:ssa järjestetyt ITIL-kurssit. Tutkimustyöryhmää koordinoi hallituksen jäsen Timo Hyvönen, info(at)itsmf.fi

Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×