Aamiaisseminaari maaliskuu

23.3.2015, klo 8:30–11:30

Scandic Hotel Simonkenttä

Simonkatu 9, 00100 Helsinki

http://www.slideshare.net/shirute/lisaa-myyntia-asiakkaita-kuuntelemalla-shirute-sirte-pihlaja

Saumaton asiakaskokemus_ itSMF

 

Huom! muuttunut päivämäärä. Tilaisuus pidetään ma 23.3.

Maaliskuussa(kin) kuunnellaan asiakasta!

Maaliskuun aamiaisseminaarin teemana on Customer Experience (CX). Käsitteellä tarkoitetaan asiakkaan kokemusta sekä palvelusta että palvelutuottajasta. Kokemus syntyy erilaisissa kohtaamisissa ja vuorovaikutustilanteissa palvelun ja palveluorganisaation kanssa.

Ohjelma

Klo 08:30-09:00 Ilmoittautuminen ja buffet-aamiainen

Klo 09:00-09:10 Tilaisuuden avaus

Klo 09:10-10:10  Lisää myyntiä asiakkaita kuuntelemalla! Sirte Pihlaja, Shirute Oy

Eikö kassakoneesi kilise niin kuin ennen vanhaan? Siirtyvätkö asiakkaasi kilpailijoille? Tiedätkö, miten tunnistat asiakkaidesi tarpeet ja vastaat niihin nopeammin kuin kilpailijasi?

Tule kuulemaan, kuinka otat asiakkaiden monikanavaisen ostospolun oikeasti haltuun! Mittaa todellinen onnistumisesi jokaisessa asiakaskohtaamisessa, äläkä jätä uudistumista vain perstuntuman varaan.

Klo 10:10-10:30 Kahvitauko, verkostoitumista

Klo 10:30-11:30 Saumaton asiakaskokemus, Tiina Moberg, Director, Customer experience and online services at DNA Oy

Mistä koostuu asiakaskokemus nyt ja mitkä ovat tulevaisuuden vaateet? Mitä paljon puhuttu Omnichannel tarkoittaa käytännössä, tai entäpä asiakkaan polun määrittäminen?

Tiinan puheenvuoron aikana avataan näitä teemoja, tulevaisuuden trendejä ja sitä miten asioita tehdään DNA:lla.

Klo 11:30 Tilaisuuden päättäminen

 

Puhujaesittelyt

Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, Shirute Oy

Sirte_Pihlaja_200x200 (2)

Sirte Pihlaja on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shiruten toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience -ammattilaisverkoston (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo 20 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla (mm. Elisa, Arabia, Hackman, Iittala, Fiskars, Marimekko, Nokia, Nordea, Rovio, S-Ryhmä, TeliaSonera, Veikkaus, VR ja YLE). Shirutessa (www.shirute.fi) Sirte tuottaa luovia ratkaisuja asiakkuuskokemusten tutkimiseen, suunnitteluun ja johtamiseen, tiedolla johtamiseen, asiakaskuunteluun ja maineenhallintaan sekä ratkaisujen konkretisoimiseen palvelumuotoilun keinoin.

web: www.shirute.fi ; linkedin: fi.linkedin.com/in/sirte/; twitter: https://twitter.com/sirteace

CXPAsta löytyy lisää tietoa täältä: www. http://www.cxpa.fi; www. http://www.cxpa.org

 

Tiina Moberg, Director, Customer experience and online services at DNA Oy

292b2b1

Tiina on nopea ja naurava, mutkat suoristava asiakaskokemuksen ja sähköisen asioinnin johtaja DNA:n tietohallinnassa.

”Asiakaskokemus sekä asiakaspalvelu ovat olleet aina lähellä sydäntäni ja kulkeneet tavalla tai toisella mukana läpi työurani. Ihana muutoksen pysyvyys ajaa meitä jatkuvasti eteenpäin kehittämään ja miettimään uusia parempia ratkaisuja ja toimintamalleja asiakkaittemme parhaaksi.

Mottoni on: If you can’t you must, if you must you can. Minulle tämä on tarkoittanut, ettei periksi pidä antaa.”

Ilmoittaudu tästä!