itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

Adorable @simonejomoore is one of our keynotes: "VoiceWorks! The Sound of Customer Engagement" ow.ly/ODNT4 ... See MoreSee Less

3 päivää sitten  ·  

itSMF International

No items, feed is empty.

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta.

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

Lue lisää yhdistyksestä »

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications and has been since 1991, when the UK Chapter started as the foundation Chapter.

Global web site of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi. Tutustu tarkemmin »

 

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan! Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2015

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Portfolio Management
TeliaSonera
Tutustu   

Liisa Torkkeli

Consultant and trainer
Liisa Torkkeli
Tutustu   

Thomas Hughes

Service Excellence Trainer and Consultant
Sovelto
Tutustu   

Tomi Lamminsalo

Lead Process Manager, ITSM
Tieto
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Ainia

Ainia oli amatsoni joka taisteli Troijassa, Penthesileaan vierellä, Akillesta vastaan.

Me Ainialaiset elämme ajatuksesta, että nykyisten IT-palveluiden tuotannon laatu ja tehokkuustaso eivät riitä. Tilalle on saatava uusia, laadukkaita ja innovaatioiden kautta kehitettyjä palveluja, jotka siirtävät IT-alan palvelutuotannon kivikaudelta nykyaikaan.

Kuten esikuvamme, myös me Ainialaiset taistelemme parempien IT-palveluiden puolesta iskemällä kipupisteisiin – Akillesta kantapäähän.

Verco
Verco Oy on suomalainen palveluiden toimitusketjunhallintaan keskittynyt asiantuntijayritys. Autamme asiakkaitamme tehostamaan palveluiden tuottamista ja toimittamista. Asiakkaitamme ovat IT-palveluntarjoajat sekä sisäiset palveluntarjoajat kuten IT-, HR-, laki- ja talousyksiköt.

Asiantuntijoillamme on pitkä kokemus sadoista erilaisista palvelunhallinnan projekteista Suomesta sekä muualta Euroopasta.

Perusperiaatteemme on toimittaa konkreettisia tuloksia ketterästi ja käytännönläheisesti.

Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Kööpenhaminassa

Good Sign

Good Sign® tarjoaa pitkälle automatisoituja, dynaamisia ja skaalautuvia aktivointi- ja laskutusratkaisuja, asiakas- ja tuotekannattavuuden ja sisäisen laskennan ratkaisuja sekä uraauurtavia teknologisia innovaatioita ja konsultointia palveluiden tarjoamisen, käytön ja kulutuksen hallintaan. Good Sign® toimialapaketit vastaavat tietotekniikan palveluiden, pilvipalveluiden, telekommunikaatioalueen palveluiden, energiankulutuksen ja älyliikenteen hallinnan erityistarpeisiin.

Good Sign® sovellus on ylittämätön palvelutuotannon automatisoinnissa, palveluiden tuottojen ja kustannusten seurannassa sekä ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden tehokkaassa laskuttamisessa.

 

Istekki

Me istekkiläiset edistämme asiakkaidemme menestystä tuottamalla helppokäyttöisiä, kilpailukykyisiä ja laadukkaita ICMT (information, communication and medical technology) -ratkaisuja sekä ammattitaitoista asiantuntijapalvelua.

3Gamma

Great business deserves great IT

3gamma on erikoistunut IT-johtamisen konsultoimiseen – autamme asiakkaitamme suunnittelemaan ja tuottamaan ensiluokkaisia IT-toimintoja, jotka tukevat nykyisiä sekä tulevia liiketoiminnan tarpeita. Kansainvälisenä toimijana meillä on loistavat valmiudet auttaa yrityksiä toteuttamaan suoraviivaisia, tehokkaita sekä tarkoituksenmukaisia toimintamalleja. Tarjoamme alansa johtaville yrityksille toimittajariippumatonta ja vahvaan käytännön osaamiseen pohjautuvaa IT-palvelujohtamisen neuvontaa ja konsultointia, tuotannon tukea käytännössä sekä osaamisen kehittämistä.

Yhteystiedot: Timo Hyvönen · 3gamma Oy · www.3gamma.com

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×