itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

Adorable @simonejomoore is one of our keynotes: "VoiceWorks! The Sound of Customer Engagement" ow.ly/ODNT4 ... See MoreSee Less

16 tuntia sitten  ·  

itSMF International

No items, feed is empty.

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta.

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

Lue lisää yhdistyksestä »

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications and has been since 1991, when the UK Chapter started as the foundation Chapter.

Global web site of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi. Tutustu tarkemmin »

 

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan! Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2015

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Portfolio Management
TeliaSonera
Tutustu   

Liisa Torkkeli

Consultant and trainer
Liisa Torkkeli
Tutustu   

Thomas Hughes

Service Excellence Trainer and Consultant
Sovelto
Tutustu   

Tomi Lamminsalo

Lead Process Manager, ITSM
Tieto
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Hartwall

Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, mehuja ja erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster’s ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink.

IT Voimala

IT Voimala tarjoaa asiantuntijapalveluita asiakkaan tietohallinnon tueksi. Ammattitaito ja pitkä kokemus tekevät meistä osaavan kumppanin tietojärjestelmien suunnitteluun, toteutuksiin, ylläpitoon ja kehittämiseen.

F-Secure

Voit keskittyä itsellesi tärkeisiin asioihin, sillä F-Secure turvaa liikkumistasi verkossa, käytit sitten tietokonetta tai älypuhelinta. Varmistamme myös tärkeät tiedostosi, ja teemme niiden jakamisen mahdolliseksi. Palveluitamme tarjoaa yli 200 operaattoria maailmanlaajuisesti, ja niihin luotetaan miljoonissa kodeissa ja yrityksissä. Vuonna 1988 perustettu F-Secure on listattu Helsingin pörssissä (NASDAQ OMX Helsinki).

Haaga-Helia

HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa.

Koulutusalamme ovat liiketalous, tietotekniikka, hotelli-, ravintola- ja matkailuala, johdon assistenttityö, toimittajakoulutus, liikunta-ala sekä ammatillinen opettajankoulutus.

HAAGA-HELIAn 10 500 opiskelijaa luovat työelämäverkostoja jo opiskeluaikanaan. Opiskelijoita tukee noin 650 työntekijän korkeatasoinen kansallinen ja kansainvälinen osaaminen.

Headstart

Headstart Oy on yksi Suomen merkittävimmistä SAP-konsultoinnin ja IT-toimintojen valmennus- ja projektinohjausyrityksistä. Tunnemme SAP-projektien ja IT-järjestelmien haasteet ja kohtaamme ne reippaasti ryhdikkäin ratkaisuin.

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×