itSMF - Tapahtumat

Valokuvia tapahtumista

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

itSMF Finland päivitti profiilikuvansa. ... Lue lisääSee Less

5 päivää sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

Tervehdys vuoden ensimmäisestä aamiaisseminaarista! ... Lue lisääSee Less

6 päivää sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

Mitä on projektiportfolion hallinta ja sen ketterä kehittäminen? Vielä on muutama paikka vapaana vuoden ensimmäiseen aamiaisseminaariin ylihuomenna torstaina 12.1.2017. Tervetuloa! ... Lue lisääSee Less

ItSMF Finland aamiaisseminaari - tammikuu 2017

tammikuu 12, 2017, 8:30am - tammikuu 12, 2017, 3:30am

Aloitamme jälleen vuodenvaihteen jälkeen totuttuun tapaan suositut aamiaisseminaarimme hotelli Scandic Simonkentässä. Vuoden ensimmäinen aamiaisseminaari pidetään torstaina 12.1.2017 kokoustila Pavilionissa. Aiheena on tällä kertaa projektiportfolionhallinta ja sen ketterä kehittäminen. Ohjelma: Klo 8.30–9.00, Aamiainen Klo 9.00–10.00, Mitä hyötyä on ketterästä portfolion hallinnasta, Maarit Laanti, Nitor Klo 10.00–10.15, Verkostoitumista Klo 10.15–11.15, Case Metso, Kehitysprojektien salkunhallinta: Näkemyksiä, kokemuksia ja oppeja, Vesa Kirjavainen, Metso Aamiaisseminaari on itSMF Finlandin jäsenille maksuton. Tervetuloa!

1 viikko sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

Mukavaa viikon alkua! Tiesitkö, että itSMF Finlandin kirjakauppakumppani tarjoaa kilpailukykyiset hinnat? Tarjolla on kattava valikoima mm. IT-palvelunhallintaan ja –johtamiseen liittyvää kirjallisuutta.
Lisätietoja: www.itgovernance.eu/
... Lue lisääSee Less

1 viikko sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

itSMF International
  • 11th Annual conference of itSMF Czech Republic19.12.2016
    Event: 11th Annual conference of itSMF Czech Republic Date: 19th and 20th January 2017 Name:  Back to the future Organizer: itSMF Czech Republic in cooperation with the Czech Association of IT Managers (CACIO) Venue: The Ambassador – Zlata Husa Hotel, Vaclavske namesti 5-7, Prague 1   About the conference   IT is a jigsaw full of nice puzzle cubes – some are already aged, next will be added from time to time. It excites us to build new things. The building, however, will be only as good how well we can use cubes. We look again at the fundamentals on which it is built IT management now and will be built in the future. It is not obvious that all the fundamentals works as it should. How successful is a digital transformation of companies or a digital transformation of the government and public sector based on the current fundamentals? Can we utilize cloud thanks to good fundamentals? Recall it together – and then let's go back to the future!   Program blocks   IT Governance (the sponsor of block is the itSMF) How can we use best practices for IT management? Do they help to an entire enterprise or office in achieving  better results?   Process management in IT (the sponsor of block is the itSMF) Is ITIL still the right thing and do we use the best from it? Can it be combined with new ideas, such as IT4IT?   Process management in IT (the sponsor of block is the itSMF) Is ITIL still the right thing and do we use the best from it? Can it be combined with new ideas, such as IT4IT?   Enterprise architecture and cloud for the government and public sector (the sponsor of block is CACIO) Software as a service within the government and public sector. How the Enterprise Architecture helps to the government and public sector.   Electronic identification of citizens and the use towards the government and public sector (the sponsor of block is CACIO) Currently the live theme that can bring positive change both to the state and citizens.   Service management, not only for IT (the sponsor of block is Platinum Partner) How to avoid of reinventing the wheel – Sharing of knowledge within the society. HR as a provider of internal services – Process (r) evolution in HR. Perhaps it is the road to an agile company – catalog as an internal marketplace.  
  • SAMday – 22nd March 2017 – Moscow4.12.2016
    Click here for more information
  • Building a service portfolio. Case story from NNIT in co-operation with itSMF Denmark and AXELOS2.11.2016
    At the recent itSMF Denmark conference October 26th and 27th a new case story was released describing the service portfolio implementation at NNIT, a Danish based service provider. The case story is written by Nelli Serifovski from NNIT and Niels Skytte Christensen from itSMF Denmarks publications committee assisted by the rest of the committee members with review. The case story is published in cooperation with AXELOS and is one of many results due to the agreement made between itSMF International and AXELOS, an agreement itSMF Denmark has opted in for. The case story can be downloaded from the AXELOS web at https://www.axelos.com/case-studies-and-white-papers/building-a-service-portfolio

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta.

Liity jäseneksi!


Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

Lue lisää yhdistyksestä »

Aamiaisseminaarit ja muut tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain aamiaisseminaareja, jotka ovat jäsenille ilmaisia. Seminaareissa käsitellään ajankohtaisia asioita ja kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja. Yhdistys järjestää myös vuosittaisen konferenssin ja muita tapahtumia.

Osallistu tapahtumiin, hyödynnä tieto ja verkostoidu. Tapahtumien jälkeen puheenvuorojen esitykset ovat ladattavissa tältä nettisivustolta.

SIG-työryhmät

itSMF Finlandin SIG-ryhmät koostuvat vapaaehtoisista osallistujista, joilla on yhteinen kiinnostuksen kohde. Tavoitteena on jakaa tietoa sekä ryhmän sisällä että myös laajemmin itSMF-yhteisössä, verkostoitua samanlaisten asioiden kanssa painiskelevien kanssa sekä oppia ja luoda uutta tietoa.

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan »

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi.

Tutustu tarkemmin »

 

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications. Global website of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan!

Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2017

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Management Office
TeliaSonera
Tutustu   

Eija Hallikainen

Palvelunhallinnan päällikkö
Lassila&Tikanoja
Tutustu   

Outi Louhia

Palvelutiimin esimies
FCG Datawell
Tutustu   

Joakim Kockberg

Service Architect
Tieto

Aki Ylivarvi

Senior Solutions Consultant
Efecte Finland
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Medi-IT

Medi-IT Oy on yksi Suomen suurimmista julkisomisteisista sote-ict:n ratkaisutoimittajista. Yhtiön omistaja-asiakkaita ovat Carea, Eksote, Keski-Suomen sairaanhoitopiiri, Etelä-Savon sairaanhoitopiiri, Itä-Savon sairaanhoitopiiri, Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri, Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiri sekä Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymä.

JSM Consulting

JSM Consulting on IT-palvelujohtamiseen erikoistunut valmennus- ja konsultointiyhtiö. Meiltä saat tarvittavat eväät matkalla tehokkaaseen, vaikuttavaan ja ennakoivaan palvelujohtamiseen ja palvelunhallintaan.

CA Software Finland

CA Technologies helps customers succeed in a future where every business—from apparel to energy—is being rewritten by software. From planning to development to management to security, at CA we create software that fuels transformation for companies in the application economy.

Wakaru

Wakaru on japania ja tarkoittaa ymmärtämistä. Olemme parhaiden käytäntöjen talo.

Meillä talon väki tekee tiiviisti työtä asiakkaan palvelujen ja projektien, eli busineksen, hyväksi ei vain neuvo vierestä. Arvioimme toimintaa, mutta emme toimijoita. Valmennamme ja innostamme ihmisiä. Yksin, kaksin ja yhdessä. Ajamme muutosta ja vedämme projekteja. Lupaukset siirtyvät sanoista tekoihin, kun tavoitteiden kannalta keskeisimmät toiminnat saadaan osaksi jokapäiväistä tekemistä ja johtamista. Siksi tarjoamme myös käytännön työkalut palveluiden ja projektien johtamiseen. Teemme siis oikeita töitä eturivin asiakkaiden kanssa. Työtä josta on näkyvää hyötyä. Käytännössä.

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×