itSMF - Tapahtumat

Uusimmat valokuvat

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

Proudly presenting: toinen keynote-puhujamme Melina Niemi!

Melina oli Porin Ässien henkinen valmentaja, kun porilaiset voittivat SM-kultaa 2013. Hän toimi myös Suomen alle 20-vuotiaiden maajoukkueen henkisenä valmentajana Malmössä 2014 ja Helsingissä 2016. Nuoret leijonat voittivat maailmanmestaruuden molemmissa kisoissa.

Esityksessään Melina käy läpi kokemuksiaan suomalaisten jääkiekkojoukkueiden siivittämisestä Suomen ja maailmanmestaruuksiin ja avaa matkan varrella syntynyttä Menestyksen portaat -mallia. Jääkiekkomaailmassa syntynyttä mallia voi soveltaa ja hyödyntää missä tahansa toiminassa ja jopa henkilökohtaisella tasolla.

Tervetuloa vuosikonferenssiimme (Early Bird -hinnoin 31.7.2016 saakka) 10.11.2016! www.oppia.fi/focus/
... See MoreSee Less

1 kuukausi sitten  ·  

Mistä (johtajan) henkinen kestävyys koostuu? Miten sitä voi kehittää? Miten johtajan henkisen kestävyyden taso vaikuttaa muuhun organisaatioon? Tervetuloa kuuntelemaan #vuodenpuhuja Helena Åhmanin keynote-esitystä vuosikonferenssiimme 10.11.2016.
Varmista paikkasi konferenssissa Early Bird -hinnoin 31.7.2016 saakka (www.oppia.fi/focus/), tervetuloa!
... See MoreSee Less

2 kuukautta sitten  ·  

itSMF International
  • VII All-Russian Conference of itSMF Planet ITSM: off the beaten track – to new horizons!26.7.2016
    VII All-Russian Conference of itSMF  Planet ITSM: off the beaten track – to new horizons!  For more information please Click Here
  • Velkommen til itSMF’s IT Service Management Konference 201620.7.2016
    For more information click the link below. http://www.conferencemanager.dk/ITServiceManagement2016/konferencen.html  
  • Annual Conference BRATISLAVA, February 8-9th 201720.5.2016
    Annual Conference BRATISLAVA, February 8-9th 2017   Conference inspiration topics: ITSM is not enough Impossible IT projects How to persuade Dr.No For your eyes only – confidential practice Tomorrow never dies – future of ITSM Quantum of best practice Skyfall to IT Or BYOT (Bring Your Own Topic) … Call for paper / Call for speakers Would you like to be one of the great speakers at our conference or run an interactive workshop? Send us an email with your short CV and suggested topic. We prefer topics with a "007", James Bond or Mission Impossible movies motive and quotes. In case you have another great topic, send it anyway. See photos and speakers of our last conference at: http://c.itsmf.sk/ Presentation language: English Presentation duration: 40 minutes including Q&A Email to address: backoffice@itsmf.sk Applications closing:  September 30th 2016  Note: itSMF Slovakia can cover travel and accommodation costs for foreign speakers 

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta.

Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

Lue lisää yhdistyksestä »

SIG-työryhmät

itSMF Finlandin SIG-ryhmät koostuvat vapaaehtoisista osallistujista, joilla on yhteinen kiinnostuksen kohde. Tavoitteena on jakaa tietoa sekä ryhmän sisällä että myös laajemmin itSMF-yhteisössä, verkostoitua samanlaisten asioiden kanssa painiskelevien kanssa sekä oppia ja luoda uutta tietoa.

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan »

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi.

Tutustu tarkemmin »

 

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications. Global website of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan!

Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2016

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Management Office
TeliaSonera
Tutustu   

Eija Hallikainen

Palvelunhallinnan päällikkö
Lassila&Tikanoja
Tutustu   

Outi Louhia

Palvelutiimin esimies
FCG Datawell
Tutustu   

Thomas Hughes

Service Excellence Trainer and Consultant
Sovelto
Tutustu   

Aki Ylivarvi

Senior Solutions Consultant
Efecte Finland
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Digia

Digia on ainutlaatuinen yhdistelmä yritysjärjestelmien, mobiililaitteiden, käytettävyyssuunnittelun ja verkkosovellusten osaamista. Yhtiö tarjoaa asiakkaille kiihdytyskaistan uuden vuosikymmenen internet-pohjaiseen tietojenkäsittelyyn. Olipa kyseessä sitten verkkopalvelu, liiketoiminnan ydinjärjestelmä tai mobiilisovellus, avaa moderni tietotekniikka oivaltavine ratkaisuineen Digian asiakkaille oven parempaan palveluun, tehokkaampaan toimintaan tai lisääntyneeseen myyntiin.

Digian pääliiketoiminta-alueet ovat yritysjärjestelmät ja mobiilisovellukset. Yhtiön strategia perustuu omiin tai kumppanituotteisiin, palveluihin, vahvaan osaamiseen ja huipputason projektijohtamiseen, joilla varmistetaan asiakkaan tavoitteiden toteutuminen kaikissa kehityshankkeissa.

Digian palveluksessa työskentelee lähes 1 500 osaajaa Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä ja Kiinassa. Digia on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä (DIG1V).

 Tarjotut tuotteet ja palvelut:

Ohjelmistot:

CA ICT Palvelunhallinnan ohjelmistot:

  • CA Service Desk Manager
  • CA IT Client Manager
  • CA IT Asset Manager
  • CA Oblicore Guarantee

Palvelut:

Digia konsultointi- ja asiantuntijapalvelut sisältävät seuraavaa:

  • Prosessimäärittely ja -konsultointipalvelut
  • Käyttöönottopalvelut
  • Projektinhallintapalvelut

Koulutus:

Digia tarjoaa räätälöityjä koulutuksia asiakaskohtaisesti toteutettuna sekä CA vakiokursseja.

Kuntien Tiera

Palvelujen kehittämistä ja käyttöönottoa tukevat monipuoliset asiantuntijapalvelut sekä infra- ja tukipalvelut.

F-Secure

Voit keskittyä itsellesi tärkeisiin asioihin, sillä F-Secure turvaa liikkumistasi verkossa, käytit sitten tietokonetta tai älypuhelinta. Varmistamme myös tärkeät tiedostosi, ja teemme niiden jakamisen mahdolliseksi. Palveluitamme tarjoaa yli 200 operaattoria maailmanlaajuisesti, ja niihin luotetaan miljoonissa kodeissa ja yrityksissä. Vuonna 1988 perustettu F-Secure on listattu Helsingin pörssissä (NASDAQ OMX Helsinki).

Affecto

Affecto on tiedolla johtamisen ratkaisuihin erikoistunut palveluyritys.

Autamme asiakkaitamme parantamaan tuottavuuttaan ja kilpailukykyään tiedon paremmalla hyödyntämisellä johtamisessa ja päätöksenteossa. Affecto toteuttaa myös organisaatioiden prosesseja tehostavia ja yksinkertaistavia operatiivisia ratkaisuja sekä tarjoaa paikkatietopalveluja.

Verco
Verco Oy on suomalainen palveluiden toimitusketjunhallintaan keskittynyt asiantuntijayritys. Autamme asiakkaitamme tehostamaan palveluiden tuottamista ja toimittamista. Asiakkaitamme ovat IT-palveluntarjoajat sekä sisäiset palveluntarjoajat kuten IT-, HR-, laki- ja talousyksiköt.

Asiantuntijoillamme on pitkä kokemus sadoista erilaisista palvelunhallinnan projekteista Suomesta sekä muualta Euroopasta.

Perusperiaatteemme on toimittaa konkreettisia tuloksia ketterästi ja käytännönläheisesti.

Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Kööpenhaminassa

Fujitsu Finland

Fujitsu Finland Oy on johtava tietotekniikan palvelu- ja laitetoimittaja, jossa työskentelee noin 2 600 ihmistä. Tavoitteenamme on helpottaa yritysten ja yhteisöjen toimintaa edistyksellisten ict-toimintamallien ja teknologioiden avulla.

Headstart

Headstart Oy on yksi Suomen merkittävimmistä SAP-konsultoinnin ja IT-toimintojen valmennus- ja projektinohjausyrityksistä. Tunnemme SAP-projektien ja IT-järjestelmien haasteet ja kohtaamme ne reippaasti ryhdikkäin ratkaisuin.

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×