itSMF - Tapahtumat

Valokuvia tapahtumista

IT Service Management -uutisia

itSMF Finland

itSMF Finland lisäsi tapahtuman. ... Lue lisääSee Less

ItSMF jäsenristeily, kevät 2017

toukokuu 18, 2017, 4:00pm - toukokuu 19, 2017, 8:00am

Aiheina mm. 1. Monitoimittajaympäristön hallinta 2. Sopimustenlaadinnan ABC 3. SIAM Lisätietoja myöhemmin!

1 viikko sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

Aamiaisseminaari 16.2.2017
Milla Kuosmanen, Justin Group, valaisi osallistujille hienosti toimittaja-asiakassuhteiden karikot ja kriittiset menestystekijät.
... Lue lisääSee Less

1 viikko sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

Yhdistyksen vuosikokous juuri alkamassa. Materiaalit tulossa jakoon kokouksen jälkeen. Aurinkoista kevätpäivää kaikille! ... Lue lisääSee Less

1 viikko sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

itSMF Finland lisäsi tapahtuman. ... Lue lisääSee Less

ItSMF Finland aamiaisseminaari helmikuu

helmikuu 16, 2017, 8:30am - helmikuu 16, 2017, 3:30am

Helmikuun aamiaisseminaari pidetään torstaina 16.2.2017 Hotelli Scandic Simonkentässä. Aiheena on tällä kertaa haastavat tilanteet asiakas-toimittaja-ympäristöissä. Ohjelma Klo 8.30–9.00, Aamiainen Klo 9.00–10.00, itSMF Finlandin vuosikokous Klo 10.00–10.15, Verkostoitumista Klo 10.15–11.15, Firefighter, superwoman or just normal IT manager?, Milla Kuosmanen, Service Producer, JustIn Ilmoittaudu aamiaisseminaariin tästä: www.invitation.fi/itsmf-aamiaisseminaari-helmikuu-2017 Tervetuloa!

3 viikkoa sitten  ·  

Näytä Facebookissa
·Jaa

itSMF International
  • SAMday – 22nd March 2017 – Moscow4.12.2016
    Click here for more information
  • Building a service portfolio. Case story from NNIT in co-operation with itSMF Denmark and AXELOS2.11.2016
    At the recent itSMF Denmark conference October 26th and 27th a new case story was released describing the service portfolio implementation at NNIT, a Danish based service provider. The case story is written by Nelli Serifovski from NNIT and Niels Skytte Christensen from itSMF Denmarks publications committee assisted by the rest of the committee members with review. The case story is published in cooperation with AXELOS and is one of many results due to the agreement made between itSMF International and AXELOS, an agreement itSMF Denmark has opted in for. The case story can be downloaded from the AXELOS web at https://www.axelos.com/case-studies-and-white-papers/building-a-service-portfolio
  • Annual Conference BRATISLAVA, February 8-9th 201720.5.2016
    Annual Conference BRATISLAVA, February 8-9th 2017   Conference inspiration topics: ITSM is not enough Impossible IT projects How to persuade Dr.No For your eyes only – confidential practice Tomorrow never dies – future of ITSM Quantum of best practice Skyfall to IT Or BYOT (Bring Your Own Topic) … Call for paper / Call for speakers Would you like to be one of the great speakers at our conference or run an interactive workshop? Send us an email with your short CV and suggested topic. We prefer topics with a "007", James Bond or Mission Impossible movies motive and quotes. In case you have another great topic, send it anyway. See photos and speakers of our last conference at: http://c.itsmf.sk/ Presentation language: English Presentation duration: 40 minutes including Q&A Email to address: backoffice@itsmf.sk Applications closing:  September 30th 2016  Note: itSMF Slovakia can cover travel and accommodation costs for foreign speakers 

itSMF Finland, ammattilaisilta ammattilaisille

itSMF Finland ry toimii jäsentensä kautta. Fokusalueemme it-palvelunhallinnan alueella ovat yhteistyön edistäminen, tiedonjakaminen sekä tutkimustoiminta.

Liity jäseneksi!


Toiminta ja tavoitteet

itSMF Finland ry:n toiminta on organisoitu jäsenten toimesta. Sekä hallitus että että työryhmien jäsenet valitaan jäsenistön joukosta – ja kaikki työ tehdään pääosin talkootyönä. Ulkopuolista palvelua käytetään ainoastaan taloushallinnossa ja tutkimustyössä. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan jäsenmaksuilla, ITSM/ITIL-kirjallisuuden myynnillä, konferenssin osallistumismaksuilla sekä konferenssin sponsorituloilla.

Lue lisää yhdistyksestä »

Aamiaisseminaarit ja muut tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain aamiaisseminaareja, jotka ovat jäsenille ilmaisia. Seminaareissa käsitellään ajankohtaisia asioita ja kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja. Yhdistys järjestää myös vuosittaisen konferenssin ja muita tapahtumia.

Osallistu tapahtumiin, hyödynnä tieto ja verkostoidu. Tapahtumien jälkeen puheenvuorojen esitykset ovat ladattavissa tältä nettisivustolta.

SIG-työryhmät

itSMF Finlandin SIG-ryhmät koostuvat vapaaehtoisista osallistujista, joilla on yhteinen kiinnostuksen kohde. Tavoitteena on jakaa tietoa sekä ryhmän sisällä että myös laajemmin itSMF-yhteisössä, verkostoitua samanlaisten asioiden kanssa painiskelevien kanssa sekä oppia ja luoda uutta tietoa.

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan »

Apurahat ja stipendit

itSMF Finland haluaa tukea IT-palvelujohtamisen koulutusta ja opiskelua. Yhdistys tarjoaa apurahoja ja stipendejä haettavaksi.

Tutustu tarkemmin »

 

itSMF International

itSMF® is the only truly independent and internationally-recognized forum for IT Service Management professionals and decision-makers worldwide. This not-for-profit organization is a prominent player in the on-going development and promotion of IT Service Management ”best practice”, standards and qualifications. Global website of itSMF International – http://www.itsmfi.org

Tutustu tarkemmin ja liity mukaan!

Liity mukaan ja osallistu monipuoliseen toimintaan!

Tutustu tarkemmin yhdistyksen toimintaan, tavotteisiin, jäseniin ja jäsenetuihin »

 

Yhdistyksen hallitus 2017

Teemu Anttila

Head of ICT Program
Finnish Government
Tutustu   

Pirkko Lankinen

Head of Service Management Office
TeliaSonera
Tutustu   

Eija Hallikainen

Palvelunhallinnan päällikkö
Lassila&Tikanoja
Tutustu   

Outi Louhia

Palvelutiimin esimies
FCG Datawell
Tutustu   

Joakim Kockberg

Service Architect
Tieto

Aki Ylivarvi

Senior Solutions Consultant
Efecte Finland
Tutustu   

Palvelut jäsenille

Kirjakauppa ja Materiaaliarkisto

Siirry Kirjakauppaan »

Materiaaliarkistosta löydät tapahtumien esitysmateriaalit, tutkimukset, linkkipankki

Arkisto

Konferenssit ja seminaarit

Katso tapahtumat »

Maksuton osallistuminen tietoiskuihin ja seminaareihin. Alennus vuosikonferenssin osallistumismaksusta.

Seuraava tapahtuma

ITIL ja Parhaat käytännöt

Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua parhaiden käytäntöjen luomiseen. itSMF Finlandin työryhmä on vastannut mm. ITIL:in suomenkielisestä käännöksestä.

Lue lisää

Verkostoituminen

Lue lisää itSMF:n jäsenistä »

Tutustu jäseniimme Suomessa ja ulkomailla. Verkostoidu, osallistu ja vaikuta palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Näytä jäsenet
Itä-Suomen yliopisto

Itä-Suomen yliopisto on yksi Suomen suurimmista tiedeyliopistoista. Yliopistossa on noin 15 000 opiskelijaa ja se työllistää lähes 2 800 henkilöä.

Affecto

Affecto on tiedolla johtamisen ratkaisuihin erikoistunut palveluyritys.

Autamme asiakkaitamme parantamaan tuottavuuttaan ja kilpailukykyään tiedon paremmalla hyödyntämisellä johtamisessa ja päätöksenteossa. Affecto toteuttaa myös organisaatioiden prosesseja tehostavia ja yksinkertaistavia operatiivisia ratkaisuja sekä tarjoaa paikkatietopalveluja.

Dream Broker

Dream Broker on suomalainen online-videoratkaisuihin keskittynyt ohjelmistoyritys. Tarjoamme selainkäyttöisen Dream Broker -ohjelmiston online-videoiden tuottamiseen, editointiin ja jakamiseen. Ratkaisumme mahdollistaa tehokkaamman koulutuksen, oppimisen ja viestinnän.

Wakaru

Wakaru on japania ja tarkoittaa ymmärtämistä. Olemme parhaiden käytäntöjen talo.

Meillä talon väki tekee tiiviisti työtä asiakkaan palvelujen ja projektien, eli busineksen, hyväksi ei vain neuvo vierestä. Arvioimme toimintaa, mutta emme toimijoita. Valmennamme ja innostamme ihmisiä. Yksin, kaksin ja yhdessä. Ajamme muutosta ja vedämme projekteja. Lupaukset siirtyvät sanoista tekoihin, kun tavoitteiden kannalta keskeisimmät toiminnat saadaan osaksi jokapäiväistä tekemistä ja johtamista. Siksi tarjoamme myös käytännön työkalut palveluiden ja projektien johtamiseen. Teemme siis oikeita töitä eturivin asiakkaiden kanssa. Työtä josta on näkyvää hyötyä. Käytännössä.

Qentinel

Kanssamme varmistat liiketoimintahyötyjen toteutumisen tietojärjestelmän koko elinkaaren aikana – tietojärjestelmän hankinnasta sen tuotannonaikaiseen laadunvarmistukseen asti.

Service Flow

Service-Flow is a Finnish software company specialized in developing and producing the world’s first SaaS solution for Service Integration.

×

×
Miksi konferenssiin kannattaa osallistua?

Katso, mitkä organisaatiot olivat edustettuina viime vuonna. Tänä vuonna haluatte olla varmasti mukana!

Tiukkoina taloudellisina aikoina jokaista investointia kannattaa miettiä tarkoin. itSMF Finlandin vuotuinen konferenssi tarjoaa selkeän arvon investointisi vastikkeeksi. Kahden päivän aikana kuulet lukuisia käytännön esimerkkejä siitä miten organisaatiot ovat onnistuneet alentamaan kustannuksia ja samalla parantamaan tehokkuutta IT-palveluiden tuottamisessa. Konkreettisia hyötyjä konferenssiin osallistumisesta ovat:

1. Eväitä eurojen säästöön. Kuulet mikä saa projektit onnistumaan ja kuinka parhaiden käytäntöjen avulla voit säästää koko joukon euroja.

2. Näe ja koe. Osallistu esityksiin ja työpajoihin, joissa saat ajatuksia mistä konkreettisia säästöjä syntyy.

3. Saavuta kilpailuetua. Voit auttaa organisaatiotasi oppimalla toimialan johtavilta toimijoilta. Voit jakaa tietoa asiakkaillesi, esimiehillesi ja kollegoillesi omassa organisaatiossasi konferenssin jälkeen.

4. Jaa ideoita parhaiden kanssa. Verkostoidu kollegoiden kanssa, jaa kokemuksia ja opi muiden kokemuksista.

5. Kehity palvelujohtamisen huippuammattilaiseksi. Opi parhaiden käytäntöjen ja IT-palvelujohtamisen strategiat ja muutoksen mahdollistavat toimenpiteet kokeneilta konkareilta.

6. Opi esimerkeistä ja tehdyistä virheistä. Kuulet ja näet kuinka yritykset ovat saaneet pysyviä muutoksia aikaan. Mikä toimii ja mikä ei. Varmista, että saat kaikki tehot irti tekemistäsi IT-palvelujohtamiseen liittyvistä investoinneistasi.

7. Johda. Täytä reppu käytännön opeilla ja jaa niitä omassa organisaatiossasi.

8. Hyödynnä teknologiaa. Kuulet ja näet kuinka uusinta teknologiaa hyödyntämällä sinun organisaatiosi voi saavuttaa huomattavaa toiminnan tehostamista.

×

×
Tilaa itSMF Finlandin uutiskirje

Yhteystietoni

 

Verification

×